Autor |
Kabosz Shady
Początkujący
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubań
Nie 21:07, 16 Lip 2006
|
|
Wiadomość |
|
jest to skrypcik nie typowy bo jest to najsliniejsze uderzenie sorca jest tylko male ale jak bedziesz juz walil z UE w runie a bedzie pvp to prawdopodobnie mozesz i siebie tez zranic mosisz daleko stac od uderzenia to coz ale mozesz komus sie przyda xD
Kod:
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
}
attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_EXPLOSION_AREA
animationEffect = NM_ANI_FIRE
hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
ExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
ExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
ExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, ExplosionObjectrdered())
end
Teraz w pliku spells.zml dodajemy w <!--// Make Runes \\-->
Kod:
<spell name="UE Rune" words="ultima ora" maglv="60" mana="0" enabled="1"><vocation id="1"/></spell>
Niżej w tym samym pliku w <!--// Runes \\--> dodajemy
Kod:
<rune name="UE Rune" id="3105" charges="1" maglv="60" mana="0" enabled="1"></rune>
Post został pochwalony 0 razy
|
|