Polityka Server!
Polityka Server



Forum Polityka Server! Strona Główna Scrypty Spellsy by me!
Obecny czas to Sob 10:27, 21 Wrz 2024

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
AdrianMaster
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Olsztyn
Sob 19:51, 15 Lip 2006

Wiadomość
Spellsy by me!
1.To spells na kase

W data/spells/instant dodajemy pliczek o nazwie exevo gold i dodajemy do niego

Cytat:
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
n = makeArrows(cid,2160,1);
return n
end


A nastempnie w data/spells/spells dodajemy linijke

Cytat:
<spell name="Gold..." words="exevo gold" maglv="70" mana="2000" enabled="1"><vocation id="2" /><vocation id="1" /><vocation id="6" /><vocation id="0" /></spell>



2.Czar dla knightów chyba XD

W data/spells/instant dodajemy pliczek exora i dodajemy do niego

Cytat:
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE

hitEffect = NM_ME_HIT_AREA
damageEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true

ExoriObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ExoriObject.minDmg = var+0
-- ExoriObject.maxDmg = var+0

ExoriObject.minDmg = 0
ExoriObject.maxDmg = 0
else
-- ExoriObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.5 - 30
-- ExoriObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.2
ExoriObject.minDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 1.4
ExoriObject.maxDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 2.5
end

return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, ExoriObject:ordered())
end



Nastempnie w data/spells/spells dodajemy linijke


Cytat:
<spell name="Battle Song" words="exora" maglv="6" mana="250" enabled="1"><vocation id="4" /></spell>



3.Cos dla gm jak bedzie chcial zabic czlowieka


W data/spells/instant dodajemy pliczek o nazwie death i dodajemy do niego

Cytat:
area = {
{0, 1, 0},
{1, 1, 1},
{0, 1, 0},
}
attackType = NM_ME_BLOCKHIT
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_BLOCKHIT_AREA
animationEffect = NM_ANI_FIRE

hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
damageEffect = NM_ME_BLOCKHIT
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true


HealFriendObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z} targetpos = getPosition(var)
HealFriendObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2
HealFriendObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.5

if targetpos.x ~= nil and targetpos.z ~= nil and targetpos.y ~= nil then
if math.abs(targetpos.x - centerpos.x) < 18 and math.abs(targetpos.y - centerpos.y) < 14 and targetpos.z == centerpos.z then
return doTargetMagic(cid, targetpos, HealFriendObject:ordered())
end
end

return false
end




Nastempnie w data/spells/spells dodajemy linijke

Cytat:
<spell name="death" words="death" maglv="5000" mana="2090000" enabled="1"><vocation id="1" /><vocation id="2" /></spell>



4.Dla sorc i drut przydatne robi po 100 burst arrow


W data/spells/instant dodajemy pliczek o nazwie utevo res burstarrow i dodajemy do niego


Cytat:

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
n = makeArrows(cid,2546,100);
return n
end



Nastempnie w data/spells/spells dodajemy linijke

Cytat:
<spell name="utevo res burst arrow" words="utevo res burst arrow" maglv="6" mana="1000" enabled="1"><vocation id="1" /><vocation id="2" /></spell>


5.Cos dla knight

W data/spells/instant dodajemy pliczek o nazwie mega exori i dodajemy do niego

Cytat:
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 0, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}

attackType = ATTACK_NONE
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationEffect = NM_ANI_SUDDENDEATH

hitEffect = NM_ANI_SUDDENDEATH
damageEffect = NM_ME_MAGIC_BLOOD
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true

exoriObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}

exoriObject.minDmg = (level * 2 + maglv *3) * 10
exoriObject.maxDmg = (level * 2 + maglv *3) * 15
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, exoriObject:ordered())
end



Nastempnie w data/spells/spells dodajemy linijke


Cytat:
<spell name="mega exori" words="mega exori" maglv="7" mana="300" enabled="1"><vocation id="1" /><vocation id="2" /></spell>



6.Cos na milosc

W data/spells/instant dodajemy pliczek o nazwie love i dodajemy do niego


Cytat:
area = {
{0, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 0, 0, 4, 0},
{0, 0, 4, 1, 4, 0, 0, 0, 4, 1, 4},
{0, 4, 1, 2, 1, 4, 0, 4, 1, 1, 4},
{0, 4, 1, 2, 2, 1, 4, 1, 2, 1, 4},
{0, 4, 1, 2, 3, 2, 1, 2, 2, 1, 4},
{0, 4, 1, 2, 3, 3, 2, 3, 2, 1, 4},
{0, 4, 1, 2, 3, 0, 3, 3, 2, 1, 4},
{0, 4, 1, 2, 3, 0, 0, 3, 2, 1, 4},
{0, 0, 4, 1, 2, 3, 3, 2, 1, 4, 0},
{0, 0, 0, 4, 1, 2, 2, 1, 4, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 4, 1, 1, 4, 0, 0, 0}
}

attackType = ATTACK_ENERGY
needDirection = true
areaEffect = NM_ME_ENERGY_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE

hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
damageEffect = NM_ME_ENERGY_DAMAGE
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true

EnergyWaveObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
EnergyWaveObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 1.3
EnergyWaveObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 1.7

return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, EnergyWaveObject:ordered())
end




Nastempnie w data/spells/spells dodajemy linijke

Cytat:
<spell name="love" words="love" maglv="1" mana="20" enabled="1"><vocation id="1" /><vocation id="2" /></spell>



7.Wielkie UE!


W data/spells/instant dodajemy pliczek o nazwie mega ue i dodajemy do niego


Cytat:
area = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
}

attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_EXPLOSION_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE

hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true

UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0

UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
end

return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end


Nastempnie w data/spells/spells dodajemy linijke

Cytat:
<spell name="mega ue" words="mega ue" maglv="50" mana="1500" enabled="1"><vocation id="1" /><vocation id="2" /></spell>



8.PoxIk

W data/spells/instant dodajemy pliczek exevo mas pox i dodajemy do niego


Cytat:
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}

attackType = ATTACK_POISON
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_POISEN_RINGS
animationEffect = NM_ANI_NONE

hitEffect = NM_ME_POISEN
damageEffect = NM_ME_POISEN_RINGS
animationColor = GREEN
offensive = true
needDirection = false
drawblood = false
minDmg = 20
maxDmg = 20

PoisonStormObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, minDmg, maxDmg)
SubPoisonStormObject1 = MagicDamageObject(attackType, NM_ANI_NONE, NM_ME_NONE, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 15, 15)
SubPoisonStormObject2 = MagicDamageObject(attackType, NM_ANI_NONE, NM_ME_NONE, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 10, 10)
SubPoisonStormObject3 = MagicDamageObject(attackType, NM_ANI_NONE, NM_ME_NONE, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 5, 5)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}

PoisonStormObject.minDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5)
PoisonStormObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 0.7

return doAreaExMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, PoisonStormObject:ordered(),
2000, 1, SubPoisonStormObject1:ordered(),
2000, 2, SubPoisonStormObject2:ordered(),
2000, 10, SubPoisonStormObject3:ordered(),
3)
end





W data/spells/spells dodajemy linijke


Cytat:
<spell name="Poison Dust" words="exevo mas pox" maglv="20" mana="300" enabled="1"><vocation id="2" /></spell>



Ehh niechce mi sie już może pózniej dodam pare Very Happy Very Happy Very Happy

~Pozdro~


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty AdrianMaster

Autor
Kleirin
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Sob 20:06, 15 Lip 2006

Wiadomość
dobre niektore moga wejsc nas serv ;p

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Kleirin

Autor
GM
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Sob 20:30, 15 Lip 2006

Wiadomość
i wejdą Smile ale nie dziś tylko, że te spelle ściągnięte z tibia.org jak widać niesą twoje =P

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty GM

Autor
AdrianMaster
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Olsztyn
Nie 1:37, 16 Lip 2006

Wiadomość
NO CO TY!!!!
SAM JE ROBIŁEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEZELI CHCESZ TO NA TIBI.ORG TEZ SOL WYDANE TE SPELLSY PRZEZEMNIE!!!!!!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty AdrianMaster

Autor
Aia
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Pią 8:27, 28 Lip 2006

Wiadomość
Nerwowy ale już pare rzeczy skopiowałeś z tibia.org!

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Aia

Autor
Loozaq
Rat
Rat



Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Pią 8:38, 28 Lip 2006

Wiadomość
Niewiem co o tym myslec jak chlopak muwi ze nieskopiowal to chyba tak jest ale na 100% mu niewieze

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Loozaq

Autor
GM
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Pią 13:18, 28 Lip 2006

Wiadomość
Aia niepotrafisz docenić człowieka hmm... może sam zrobił te scrypty skąd wiesz? A jeśli widziałaś to na tibia.org to właśnie robione przez niego.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty GM

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 1

Forum Polityka Server! Strona GłównaScryptySpellsy by me!
Obecny czas to Sob 10:27, 21 Wrz 2024
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin