Autor |
Kabosz Shady
Początkujący
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubań
Nie 20:55, 16 Lip 2006
|
|
Wiadomość |
Mordercze Drzewo Pomaranczowe xD
|
|
|
Jest to drzewo Pomarańczowe ktore alzi jak normalny stworek , ktore zuca w ludzi pomarańczami, płonącymi pomarańczami ktore bija po 100lub 200 (da sie ustawic).
1 - w data/spells w pliku spells dopisujemy w podpunkcie
<!--// Monster "runes" \\-->
Kod PHP:
<rune name="orange" id="5099" charges="1" maglv="1" mana="0" enabled="1"></rune>
2 - w data/spells/runes dodajemy plik ,,orange" i wpisujemy tam:
Kod PHP:
area = {
{0, 0, 0},
{0, 1, 0},
{0, 0, 0}
}
attackType = ATTACK_FIRE
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_FIRE_AREA
animationEffect = NM_ANI_FIRE
hitEffect = NM_ME_FIRE_AREA
damageEffect = NM_ME_HITBY_FIRE
animationColor = FIRE
offensive = true
drawblood = false
minDmg = 200
maxDmg = 200
FireBombObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
SubFireBombObject1 = MagicDamageObject(attackType, NM_ANI_NONE, NM_ME_NONE, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, minDmg, maxDmg)
SubFireBombObject2 = MagicDamageObject(attackType, NM_ANI_NONE, NM_ME_NONE, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 100, 100)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
return doAreaGroundMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, FireBombObject:ordered(),
0, 1, SubFireBombObject1:ordered(),
5000, 1, SubFireBombObject2:ordered(),
2, 60000, 2675,
5000, 6, SubFireBombObject2:ordered(),
1, 60000, 2675,
0, 25000, 2675, 3)
end
3 - w data/monsters/monsters dodajemy:
Kod PHP:
<monster name="Mordercze Drzewo Pomaranczowe" file="mordercze_drzewo_pomaranczowe.xml" />
4 - w data/mosnters twozymy plik ,,mordercze_drzewo_pomaranczowe" i piszemy tam:
Kod PHP:
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Mordercze Drzewo Pomaranczowe" level="1" maglevel="10" experience="0" pushable="0" armor="29" defense="31" canpushitems="1" staticattack="50" changetarget="200" speed="340">
<health now="3200" max="3200"/>
<look type="4006" head="4006" body="4006" legs="4006" feet="4006" corpse="2709"/>
<combat targetdistance="5" runonhealth="0"/>
<attacks>
<attack type="rune" name="orange" exhaustion="100" cycleticks="5000" probability="70"/>
</attacks>
<defenses>
</defenses>
<voices>
<voice sentence="Jeszcze raz Cie zobacze jak przychodzisz tu na szaberek a dopiero ci doloze!!!"/>
</voices>
<loot>
<item id="2148" countmax="100" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2600" chance="10000"/>
<item id="1987" chance="100000">
<inside>
<item id="2148" countmax="50" chance1="80000" chancemax="0"/>
<item id="2411" chance="5000"/>
<item id="2792" countmax="5" chance1="6666" chancemax="0"/>
<item id="2793" countmax="2" chance1="6666" chancemax="0"/>
<item id="2656" chance="1333"/>
<item id="2466" chance="1111"/>
<item id="2436" chance="1428"/>
<item id="2123" chance="1200"/>
</inside>
</item>
</loot>
</monster>
Koniec, troche to długie, ale opłaca się zrobić "coś" takiego :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|