Autor Wiadomość
Perle
PostWysłany: Pon 15:36, 12 Mar 2007    Temat postu:

Carmen Electra Giving A Head And Taking A Load!
http://Carmen-Electra-Giving-A-Head-And-Taking-A-Load.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1142311
GM
PostWysłany: Pią 23:42, 28 Lip 2006    Temat postu:

Może i wiedziałeś, ale inni niewiedzieli Smile

Zdaje sobie z tego sprawe // Kasprzakos
Kasprzakos
PostWysłany: Pią 22:27, 28 Lip 2006    Temat postu:

Na Tibia.org na bank to jest , ale i tak gratz dla autora. Ja lubie się pobawić otsem co prawda to wiedziałem ,ale i tak gratz
GM
PostWysłany: Pią 13:05, 28 Lip 2006    Temat postu:

Tak po 1 jestem zarejestrowany na forum, ale niemoge pisać postów.
Po 2. Mi się to przyda Razz
Po 3 Napewno komuś jeszcze się przyda w przyszłości gdy będzie chciał robić własnego ots ja niejestem samolubem i pozwalam zamieszczać tu różności Smile
Aia
PostWysłany: Pią 7:34, 28 Lip 2006    Temat postu:

Napewno się przyda! Szczególnie podoba mi się to wyróżnienie kolorami, i dzięki temu wszystko się nie zlewa w całość. Ale sądze, że na tym forum raczej nikomu się to nie przyda bo wszyscy grają w tego ots i nikt nie ma zamiaru zmieniać tego, a co dopiero nowe czary robić Wink. Ja doceniam twoją pracę dlatego dobrze Ci radzę skopiuj ten artykuł i wklej go na forum.tibia.org.pl. Oczywiście, że paru osobą może się przydać. Prawdopodobnie do tego, żeby skopiować ten artykuł i wkleić go do jakiegoś forum i podpisać, że to jego Sad.
GM
PostWysłany: Czw 18:42, 27 Lip 2006    Temat postu:

W końcu jesteś moderatorem, ale usuwaj tylko posty gości żadnych innych i usuwaj je wtedy gdy minie 1 dzień bo chciałbym przeczytać możesz mi o takich sprawach pisac na pw? Dzieki.

Jasne// Kasprzakos
Kasprzakos
PostWysłany: Czw 18:03, 27 Lip 2006    Temat postu:

GM moge usuwać posty gości?
GM
PostWysłany: Czw 23:51, 20 Lip 2006    Temat postu:

Po 1. Zarejestruj sie
Po 2. Jak nie to ci bede usuwac posty
AdrianMaster
PostWysłany: Sob 23:54, 15 Lip 2006    Temat postu: Poradnik jak zrobic spells!

Siemka all powiem wam jak sie robi spelle Smile


Wlazimy w data/spells/instant i kopiujemy jakis pliczek wklejamy go i nazywamy o takiej nazwie jaki chcemy miec czar np mega ue

Nastempnie otwieramy go i jest np takie cos


area = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
}


To jest takie cos gdzie sie dodaje 1 te 1 oznaczajol pola gdzie ten czar ma walic.

No i puzniej jest takie cos
attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_EXPLOSION_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE

hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true

UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0

UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
end

return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end


attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_EXPLOSION_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE

hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true


To jest z czego czar ma walic ten czar akurat wali z EXPLOSION czyli tak jak ue


-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0

UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0


To jest z jakiej sily ma walic czar i cos tam jesczez XD


Nastempnie trzeba wejsc w data/spells/spells i dodac linijke np takol

<spell name="mega ue" words="mega ue" maglv="45" mana="1000" enabled="1"><vocation id="1" /><vocation id="2" /></spell>

Oznacza nazwe spellsu Oznacza m lvl i mane wymagane na uzycie czaru

Mam nadzieje ze sie przyda Smile

~Pozdro~

Powered by phpBB © 2001,2005 phpBB Group