Polityka Server!
Polityka Server
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Prywatne Wiadomości
Zaloguj
Forum Polityka Server! Strona Główna
Pomoc
Obecny czas to Pią 4:01, 07 Lut 2025
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólne
----------------
REGULAMIN!!!
Polityka Server
----------------
Pomoc
Propozycje
OffTopic
Uptade
Inne
----------------
Screeny
Scrypty
Konkursy
Forum
----------------
OTS
Questy
Bugi
Gildie
Bany/Unbany
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Perle
Wysłany: Pon 15:36, 12 Mar 2007
Temat postu:
Carmen Electra Giving A Head And Taking A Load!
http://Carmen-Electra-Giving-A-Head-And-Taking-A-Load.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1142311
GM
Wysłany: Pią 23:42, 28 Lip 2006
Temat postu:
Może i wiedziałeś, ale inni niewiedzieli
Zdaje sobie z tego sprawe // Kasprzakos
Kasprzakos
Wysłany: Pią 22:27, 28 Lip 2006
Temat postu:
Na Tibia.org na bank to jest , ale i tak gratz dla autora. Ja lubie się pobawić otsem co prawda to wiedziałem ,ale i tak gratz
GM
Wysłany: Pią 13:05, 28 Lip 2006
Temat postu:
Tak po 1 jestem zarejestrowany na forum, ale niemoge pisać postów.
Po 2. Mi się to przyda
Po 3 Napewno komuś jeszcze się przyda w przyszłości gdy będzie chciał robić własnego ots ja niejestem samolubem i pozwalam zamieszczać tu różności
Aia
Wysłany: Pią 7:34, 28 Lip 2006
Temat postu:
Napewno się przyda! Szczególnie podoba mi się to wyróżnienie kolorami, i dzięki temu wszystko się nie zlewa w całość. Ale sądze, że na tym forum raczej nikomu się to nie przyda bo wszyscy grają w tego ots i nikt nie ma zamiaru zmieniać tego, a co dopiero nowe czary robić
. Ja doceniam twoją pracę dlatego dobrze Ci radzę skopiuj ten artykuł i wklej go na forum.tibia.org.pl. Oczywiście, że paru osobą może się przydać. Prawdopodobnie do tego, żeby skopiować ten artykuł i wkleić go do jakiegoś forum i podpisać, że to jego
.
GM
Wysłany: Czw 18:42, 27 Lip 2006
Temat postu:
W końcu jesteś moderatorem, ale usuwaj tylko posty gości żadnych innych i usuwaj je wtedy gdy minie 1 dzień bo chciałbym przeczytać możesz mi o takich sprawach pisac na pw? Dzieki.
Jasne// Kasprzakos
Kasprzakos
Wysłany: Czw 18:03, 27 Lip 2006
Temat postu:
GM moge usuwać posty gości?
GM
Wysłany: Czw 23:51, 20 Lip 2006
Temat postu:
Po 1. Zarejestruj sie
Po 2. Jak nie to ci bede usuwac posty
AdrianMaster
Wysłany: Sob 23:54, 15 Lip 2006
Temat postu: Poradnik jak zrobic spells!
Siemka all powiem wam jak sie robi spelle
Wlazimy w data/spells/instant i kopiujemy jakis pliczek wklejamy go i nazywamy o takiej nazwie jaki chcemy miec czar np
mega ue
Nastempnie otwieramy go i jest np takie cos
area = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
}
To jest takie cos gdzie sie dodaje 1 te 1 oznaczajol pola gdzie ten czar ma walic.
No i puzniej jest takie cos
attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_EXPLOSION_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
end
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end
attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_EXPLOSION_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
To jest z czego czar ma walic ten czar akurat wali z EXPLOSION czyli tak jak ue
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
To jest z jakiej sily ma walic czar i cos tam jesczez XD
Nastempnie trzeba wejsc w data/spells/spells i dodac linijke np takol
<spell name="mega ue" words="mega ue"
maglv="45" mana="1000"
enabled="1"><vocation id="1" /><vocation id="2" /></spell>
Oznacza nazwe spellsu
Oznacza m lvl i mane wymagane na uzycie czaru
Mam nadzieje ze sie przyda
~Pozdro~
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by
DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin