Polityka Server!
Polityka Server
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Prywatne Wiadomości
Zaloguj
Forum Polityka Server! Strona Główna
Scrypty
Obecny czas to Wto 14:40, 26 Lis 2024
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólne
----------------
REGULAMIN!!!
Polityka Server
----------------
Pomoc
Propozycje
OffTopic
Uptade
Inne
----------------
Screeny
Scrypty
Konkursy
Forum
----------------
OTS
Questy
Bugi
Gildie
Bany/Unbany
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Lukas
Wysłany: Sob 13:14, 02 Wrz 2006
Temat postu:
tak kurwa 5 razy.... ;p
Loozaq
Wysłany: Sob 18:30, 26 Sie 2006
Temat postu:
to nie o Posty chodzi bo posty sobie mozesz nabijac bensensownie ale tu chodzi o dobre myslenie i takie tam
Lukas
Wysłany: Pią 18:02, 25 Sie 2006
Temat postu:
to musisz miec tyle postow ile on
Master of Demonic
Wysłany: Czw 19:27, 24 Sie 2006
Temat postu:
Pieknie wymyslone...
a GM mam prosbe tez chce byc Ratem tak jak Loozaq
Loozaq
Wysłany: Pon 10:14, 07 Sie 2006
Temat postu:
hehe spodziewamy sie spodziewamy sie a szczegulnie ja
GM
Wysłany: Sob 19:14, 05 Sie 2006
Temat postu:
Podoba mi sie
Spodziewajcie się nalota na maisto
AdrianMaster
Wysłany: Sob 17:16, 05 Sie 2006
Temat postu: Raids
No to zaczynamy od nalotu ludzi
Nalot ludzi!
W data/actions/actions dodajemy linijke pod invasion
Cytat:
<action itemid="2195" script="ludzie.lua" />
Nastempnie w data/action/scripts dodajemy pliczek o nazwie ludzie i dodajemy do niego
Cytat:
--Invasion script
-- By Adik
--Variables that need to be set according to your map/desire:
--topleft=the top left cordinate of the invasion area
--bottonright= the botton right cordinate of the invasion area
--maxmonsters= the maximum number of monsters that will appear. Set it "nil" for no monster limit.
--spawnrate= the chance of a monster appearing in a square of the invasion area
--species= the odds that determine what kind of monster will be summoned
-- DO NOT CHANGE THE FOLLOWING VARIABLES: checking, summonedtotal, checkforsummon.
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if getPlayerAccess(cid) ~=0 then
topleft={x=132, y=37, z=7}
bottonright={x=163, y=41, z=7}
maxmonsters= nil
checking={x=topleft.x, y=topleft.y, z=topleft.z} --Do Not Change
summonedtotal=0 --Do Not Change
repeat
checkforsummon=0 --Do Not Change
spawnrate=math.random(0,10)
if spawnrate==0 and summonedtotal ~= maxmonsters then
species=math.random(1,10)
if species == 1 then
checkforsummon = doSummonCreature("orc berserker",checking)
elseif species == 2 then
checkforsummon = doSummonCreature("orc leader",checking)
elseif species == 3 then
checkforsummon = doSummonCreature("warlock",checking)
elseif species == 4 then
checkforsummon = doSummonCreature("black knight",checking)
elseif species == 5 then
checkforsummon = doSummonCreature("hero",checking)
elseif species == 6 then
checkforsummon = doSummonCreature("hunter",checking)
elseif species == 7 then
checkforsummon = doSummonCreature("necromancer",checking)
else
checkforsummon = doSummonCreature("witch",checking)
end
-- if species<5 and species >=0 then
-- checkforsummon=doSummonCreature("valkirie",checking)
-- elseif species == 5 then
-- checkforsummon=doSummonCreature("amazon",checking)
-- end
if checkforsummon~= 0 then
summonedtotal=summonedtotal+1
end
end
checking.x=checking.x+1
if checking.x>bottonright.x then
checking.x=topleft.x
checking.y=checking.y+1
end
until checking.y > bottonright.y
--doPlayerSay(cid,"#b Wrogowie w miescie!",23)
print("Number of creatures summoned:",summonedtotal)
end
return 1
end
Nalot demków
W data/actions/actions dodajemy linijke pod invasion
Cytat:
<action itemid="2493" script="demon.lua" />
Nastempnie w data/actions/scripts dodajemy pliczek o nazwie demon i dodajemy do niego
Cytat:
--Invasion script
-- By Adik
--Variables that need to be set according to your map/desire:
--topleft=the top left cordinate of the invasion area
--bottonright= the botton right cordinate of the invasion area
--maxmonsters= the maximum number of monsters that will appear. Set it "nil" for no monster limit.
--spawnrate= the chance of a monster appearing in a square of the invasion area
--species= the odds that determine what kind of monster will be summoned
-- DO NOT CHANGE THE FOLLOWING VARIABLES: checking, summonedtotal, checkforsummon.
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if getPlayerAccess(cid) ~=0 then
topleft={x=132, y=37, z=7}
bottonright={x=163, y=41, z=7}
maxmonsters= nil
checking={x=topleft.x, y=topleft.y, z=topleft.z} --Do Not Change
summonedtotal=0 --Do Not Change
repeat
checkforsummon=0 --Do Not Change
spawnrate=math.random(0,10)
if spawnrate==0 and summonedtotal ~= maxmonsters then
species=math.random(1,10)
if species == 1 then
checkforsummon = doSummonCreature("demon",checking)
elseif species == 2 then
checkforsummon = doSummonCreature("orshabaal",checking)
elseif species == 3 then
checkforsummon = doSummonCreature("demon",checking)
elseif species == 4 then
checkforsummon = doSummonCreature("demon",checking)
elseif species == 5 then
checkforsummon = doSummonCreature("demon",checking)
elseif species == 6 then
checkforsummon = doSummonCreature("demon",checking)
elseif species == 7 then
checkforsummon = doSummonCreature("demon",checking)
else
checkforsummon = doSummonCreature("orshabaal",checking)
end
-- if species<5 and species >=0 then
-- checkforsummon=doSummonCreature("orshabaal",checking)
-- elseif species == 5 then
-- checkforsummon=doSummonCreature("orshabaal",checking)
-- end
if checkforsummon~= 0 then
summonedtotal=summonedtotal+1
end
end
checking.x=checking.x+1
if checking.x>bottonright.x then
checking.x=topleft.x
checking.y=checking.y+1
end
until checking.y > bottonright.y
--doPlayerSay(cid,"#B Demony w miescie!",23)
print("Number of creatures summoned:",summonedtotal)
end
return 1
end
Nalot dragów
W data/actions/actions dodajemy linijke pod invasion
Cytat:
<action itemid="2492" script="dragon.lua" />
Nastempnie w data/actions/scripts dodajemy pliczekonazwie dragon i dodajemy do niego
Cytat:
--Invasion script
-- By Adik
--Variables that need to be set according to your map/desire:
--topleft=the top left cordinate of the invasion area
--bottonright= the botton right cordinate of the invasion area
--maxmonsters= the maximum number of monsters that will appear. Set it "nil" for no monster limit.
--spawnrate= the chance of a monster appearing in a square of the invasion area
--species= the odds that determine what kind of monster will be summoned
-- DO NOT CHANGE THE FOLLOWING VARIABLES: checking, summonedtotal, checkforsummon.
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if getPlayerAccess(cid) ~=0 then
topleft={x=132, y=37, z=7}
bottonright={x=163, y=41, z=7}
maxmonsters= nil
checking={x=topleft.x, y=topleft.y, z=topleft.z} --Do Not Change
summonedtotal=0 --Do Not Change
repeat
checkforsummon=0 --Do Not Change
spawnrate=math.random(0,10)
if spawnrate==0 and summonedtotal ~= maxmonsters then
species=math.random(1,10)
if species == 1 then
checkforsummon = doSummonCreature("dragon",checking)
elseif species == 2 then
checkforsummon = doSummonCreature("dragon lord",checking)
elseif species == 3 then
checkforsummon = doSummonCreature("dragon",checking)
elseif species == 4 then
checkforsummon = doSummonCreature("dragon lord",checking)
elseif species == 5 then
checkforsummon = doSummonCreature("dragon lord",checking)
elseif species == 6 then
checkforsummon = doSummonCreature("dragon lord",checking)
elseif species == 7 then
checkforsummon = doSummonCreature("demodras",checking)
else
checkforsummon = doSummonCreature("demodras",checking)
end
-- if species<5 and species >=0 then
-- checkforsummon=doSummonCreature("demodras",checking)
-- elseif species == 5 then
-- checkforsummon=doSummonCreature("dragon",checking)
-- end
if checkforsummon~= 0 then
summonedtotal=summonedtotal+1
end
end
checking.x=checking.x+1
if checking.x>bottonright.x then
checking.x=topleft.x
checking.y=checking.y+1
end
until checking.y > bottonright.y
--doPlayerSay(cid,"#b W miescie dragony!",23)
print("Number of creatures summoned:",summonedtotal)
end
return 1
end
Żeby zrobić nalot Ludzi klikamy prawym na bohy!
Żeby zrobić nalot na Demony klikamy na demon helmet!
Żeby zrobić nalot na Dragony klikamy na dsm!
No to all niechce mi sie robić wiecej
mam nadzieje że się przyda.
~!Pozdro!~
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by
DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin